skola om två veckor

hej igen , det va skit längesen jag skrev i bloggen, jag vet, och det har hänt mycket kan jag säga. sist jag skrev va när jag kom hem från gällnö, men nu skriver jag igen, jo det är såhär att frida kanske kommer någon gång nästa vecka och imorgon ska jag,rebecka och hanna på bio <333 vi ska se "sommaren med göran" och om ca. två veckor börjar jag ÅTTAN :o :D hahah, det ska bli kul i början, sen vill jagt bara ha sommarlov igen. Den 13 augusti klockan rca. 20.30 gjorde jag illa min fot :( Så jag fick åka in till akuten och sy, NIO STYGN :o det va fett läskigt, och det gjorde skit ont med sprutorna, sen fick  jag en stelkrampsspruta oxå, eftersom att jag simmade på en sten i mälaren, ajaj. det gjorde verkligen ont, så nu får jag inte bada på två veckor och jag kan inte springa och knappt gå, men det går bättre och bättre för varje dag, det va jättekul i västervik, köpte lite nya kläder, tre nya linnen/tunika och en långärmad,jeans,bikini,bh och en t-shirt, nu ska jag fixa lite på rummet, skriver när jag orkar. Juste,en sak till, jag kollade runt lite på mina bilder och hittade en urgullig bild på tusse när han va runt 2-3 månader :D
 

E han inte söt ?? JOOO

Vad har ni gjort idag ? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0