balja

nu har vi badat i balja i flera timmar och det va kul :) nu ska vi typ äta något och sen bara sitta vid datan,frida ska spela rollercoaster och jag sitter vid datan,sen byter vi,jag ska tydligen klippa frida nu,så vi får de hur det blir.hopps det blir fint,hahah,imorgon blir det vel handeln eftersom att det va stängt idag,hoppas det inte är blåsigt som idag,vi åt rostbiff och potatissallad,det va gott,sen bada vi i sjön och sen balja,nu ska jag hämta papper och penna så ska frida rita hur hon vill ha sitt hår,så ska jag klippa efter pappret,gud va jag är nervös;)hahah,jaja nu måste jag hämta papper och penna,skriver mer ikväll.
jo juste,vi spelade massa kubb idag och såklart så vann frida varje gång-.-haha,otur eller ?
KRAMAR



Kommentarer
Postat av: frida the winner

det är bara för att jag är bäst :O

2009-07-20 @ 23:00:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0