Dålig upptadering

hejsan, förlåt att jag inte skrivit på länge, har ínte haft datan på hela veckan och annars har det varit för sent... Hela veckan har jag varit hos pappa och hjälpt han med fasaden och vart med lovisa :)
Så det finns typ inget att berätta mer om det, Idag har jag oxå varit med lovisa men gick hem tidigare, tog ett bad och nu sitter jag i sängen och tittar på tv och äter winegums :D Asgott :D:D
Imorgon kommer kusinerna matilda och edvin och morbror patrik, om det inte blir så skriver jag i bloggen , annars blir det ett litet inlägg innan jag måste iväg med dom små gullungarna :) eller dom är inte så små länge, matilda är 7½ ;) och edvin är 3½ ;)
haha, om man ska vara exakt, menmen, hoppas dom kommer imorgon :) har inte träffat dom på länge och dom har inte sätt mig i mitt bruna hår :o ;)
Nu ska jag titta lite på tv, sen ska jag försöka sova , för jag längtar tills imorgon ;o

Puss på er alla / malin

mums

matilda och edvin, sist dom va här, kolla på roliga matila och konsentrerande edvin ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0