jobbig och lång dag

hejsan, idag har det hänt en massa.
Första va det så att min mamma väckte mig vid tre och sa att hon skulle åka till sjukhuset med mormor för att hon hade fått en hjärtinfarkt, så dom åkte in vid halv fyra-fyra på morgonen, sen kom min moster annika och frågade om jag skulle komma upp dit och sova, för jag va ju själv och så, så då gick jag upp dit och på vägen upp dit såg jag ambulansen mamma och mormor skulle åka, jag vart fett rädd, för jag visste ibte att dom skulle åka ambulans, sen kunde jag inte sova fören fem-sex sen somna jag och vaknade vid nio, sen gick jag upp och åt frukost, vid kvart i tio gick jag och annika till tvättstugan och tvätta, sen va jag bara med kusinerna ett tag, sen åkte vi till hedlandet och sen till stan, sen hemma igen med kusinerna, sen hämta vi mamma, och sen åt vi lunch, sen va jag med kusinerna resten av dagen, och nu är jag såklart inge trött alls, därför sitter jag vi datan och kollar på film och tv så att jag blir trött, idag vart jag väldigt sugen på godis, så imorgon ska jag nog ner mes småkusinerna ner till stan och handla lite godis till mig och till dom, sen ska vi typ till strandbadet om det blir fint väder, men nu ska jag kolla klart på filmern och på tvn :)
Puss på alla söta :*
/ malin agneta pettersson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0