kusinerna ?

hejsan, imorse vaknade jag vid tio sen ringde mamma mig och jag gick upp, satt mig vid datan :) idag kommer kanske mina kusiner matilda och edvin hit :D HOPPAS :)Saga kom hem igår men MIN katt är borta än, FAN vad jag SAKNAR dig TUSSE <<3333vart fan är du ? snart kommer jag fan börja gråta, du har varit borta i snart 2 veckor :( IDag ska jag vara med kusinerna om dom kommer, annars ska jag typ träffa joakim lite och typ john, om dom e när jag ska träffa jocke, har inte träffat joakim på nästan två år så det va dags igen :)just nu sitter jag i mitt rum vid skrivbordet och tittar på tv och har saga i knät :) nu vill hon gosa HELA tiden, så då får man väll göra det.Jag tror hon e med barn, för hon är så lugn och va borta så länge, hoppas hoppas hoppas :)Nu måste jag ta och äta lite frukost :)
Puss o kram / / malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0