lördag, TIDIG morgon

hejsan, idag och igår har jag varit helt upptagna med kusiner hela dagarna, såklart jag älskar det. jag älskar ju barn så... hehe.
Jag kan ha mitt löshår nu :D jag tyckér jag passar bra i det :)
jag vet inte hur jag kom på det, men när jag och mamma bodde i flora, innan pakistan. så brukade jag och mamma känna att det var någon mer i lägenheten än bara vi, och vi hade rätt, morfar va där och hälsade på ibland, han brukade sitta på mammas sängkant på kvällrana/nätterna och picka på mitt fönster när jag va där, och en gång hade jag ett larm som  va på min dörrkant, och larmet gick när man gick förbi, så hela familjen åt och larmet sitter rätt högt upp så det kunde inte vara tusse, men vi satt där och åt, och helt plötsligt går larmet, och då säger jag
-nu är visst morfar på besök
och mina bröder blir som skräckslagna och sitter med stirrande ögon
VA ? här ? nej nu skojar
massa sånt, men jag och mamma vet ju att det är han så vi va alldeles lugna, och en annan gång. så va jag och en kompis hemma hos mig och vi lyssna på radio i köket och vi satt i vardagsrummet och satt vid datan, när vi hör att radion byter kanal, och min kompis blir liksom livrädd och jag liksom bara säger alldeles lugnt
- det är lugnt, det är bara morfar som byter kanal, han gillar vel inte den musiken
och min kompis trodde såklart inte på mig, men det är sant :)
Nu ska jag sova
godnatt alla folk :)

/malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0