Lycka till världen !

hejsan, idag har de varit en lång och ASROLIG dag, ibörjan va jag bara hemma och satt vid datan, sen vid typ tre-fyra gick jag till pappa och hjälpte han och bröderna att fixa fasaden, det va kul. fast edt va jag som börja, med att måla, sen åt vi. sen börja alla fyra, och det gick snappt och vi sammarbetade bra. Sen åt jag och pappa glass, sen gick jag hem till mamma, hon va inte hemma, hon är på värdshuset, och firar eva, hon fyller år imorgon, så jag kom hem, satt mig vi datan och kolla på tv, sen helt plötsligt hör jag att en katt sätter sig på vårat bord där ute, jag kollar ut och tänker att det är allis, men det va TUSSE :O min älskling har kommit hem <3<3<3<3<3<3
Det är lite roligt, för vårangrann katt allis.
Hon har vi bett att hämta saga först och dagen efter eller natten till den natten, kommer saga, om nu för nån timme sen sa jag till allis, "allis kan du inte hämta tusse"
sen kommer han hem, det verkar som att allis fattar vad vi säger och hämtar dom, shit va jag är glad att han är tillbaka
Puss / malin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0