påväg hem

hej,nu är vi påväg hem från gällnö, vi har precis varit på gustavsberg och köpt massa godis till mig:D
nu ska vi till pappas kompis stefan och lämna båtnycklarna till "Buster" sen ska vi åka till donken och köpa något att äta, jag har ju inte ätit någon frukost, för det fanns inget smör-.-' så sen ska vi äta på donken så det blir min frukost. Imorgon ska jag vara med rebecka och hanna <3 gud vad jag saknar dom, sen på torsdag blir det västervik :D
Jag har gjort lte presenter till alla typ, till mamma,hugo,eva,rebecka,hanna,sofia och pappa, men han har redan fått sin. Det va en magnetpaprika,en röd, som han ville ha.hoppas alla blir glada över sina presenter.Just nu är vi i segeltorp, det är typ här vi ska lämna nycklarna till stefan, nu ska jag kolla lite på facebook ;)
Skriver senare
§§§

ann-sofie gjorde en fin 50-60-tals frisyr på mig:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0