rebecka på kreta,

hejsan, idag vaknade jag vid åtta av att mamma väckte mig, sen somna jag om och gick upp vid elva, då prata jag med min kusin matilda som jag fortfarande gör :)
Idag ska jag inte göra mycket, rebecka åkte till flygplatsen för nån halvtimme sen typ för hon ska åla till kreta :D
Men flyget går inte fören 5, så jag fattar inte vad dom ska göra där i flera timmar xD
Nu är båda våra katterr borta :(
Tusse och saga. Tusse har varit borta i snart två veckor och saga i två dar snart. SHIT, vart är dom små underbara katter ?
Frida fyller år idag

GRATTIS GUMMSAN FFFFFFFJOOOOORTIZZZZZZ FAN <3333333333333


jaja, måste leta reda på mina katter nu. Och föresten

JAG SAKNAR DIG BBY <3<3<3 (en kille, som har gjirt slut för längesen)
saknar sig fortfarande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0