sista dagen med kusinerna, sen gällnö :D

hejsan, idag va det en massa kusiner :D vi badade hos moster dagens första fyra timmar från tolv, sen åt vi och sen stack alla vuxna och festa så jag va hemma och passa barnen, det gick jättebra och jag får typ 300 kronor, 50 kr per timme och dom va borta från 18.00-00.00 för då kom annika hem, sen titta jag och annika på tv tills två, och sen kom patrik och mamma hem och då gick jag ner och nu sitter jag i sängen opch myser, imorgon åker kusinerna hem och mormor kommer hem från sjukhuset :) imorgon eller på söndag åker vi till gällnö :D hoppas på söndag så jag hinner packa ;) annarsåker vi vel vid 12.00 imorgon om vi åker imorgon, det blir jag och pappa som åker först, fan vad kul det ska bli där, sen blir det västervik med extramamma och extrabrorsan och mamma såklart ;) fan va kul det ska bli det oxå,, men jag saknar rebecka och hanna så j*äva mycket <333 träffade ju hanna härom dan när vi va på strandbadet första dagen men då p´rata vi lite, men ändå <33
nu ska jag sova
godnatt alla / malin


den ända bild jag hittade som jag har varit på, vi går/åker förbi här när vi går till stan,
jag kommer såklart ta en massa kort så ni får se våran lilla stuga :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0