sov och färgning

hejsan, igår sov jag och rebecka hos hanna :) mysigt hade vi, med godis och läsk och en rysare som man fick ont i magen av xD
idag har jag typ bara varit i hannas rum hela dagen och sen gick vi ut och rebecka cyklade :O<333 jätteduktigt av henne, imorgon sticker hon till grekland,kreta :) och kommer hem om en vecka :)
saknar henne redan, haha,
har köp löshår av henne och färgat håret igen, det skiftade i grönt och grått så jag färgade chokladbrun och det vart mörkmörkbrun ;)
Nästan svart.
imorgon blir det bara hemma från mig, och nu helt plötsligt är båda våra katter borta :O:(
Tusse har varit borta i snart två veckor och saga en hel dag, hon är en fegis till katt så en dag är jättelångt om man räcknar med henne.

Kommentarer
Postat av: amanda

okey :)

2009-07-02 @ 00:17:47
URL: http://amandanystroom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0