andra inlägget ;)

hejsan, idag va en tråkig dag, regningt och tråkit, efter skolan gick jag,rebecka och hanna som vanligt till hanna, hon hade målat om hennes rum och det blev fettfint :D
Senare skulle jag hem och mamma hämta mig, och hon har köpt nya kläder till mig :) Underkläder och tunika :D Asfina alltihopa :D

När jag kom till mamma tog jag på kläderna ;) Sen gick jag till pappa och åt :) sen gick jag till mamma igen och då va hon på träning typ.... Så nu är jag hemma själv och lyssnar på musik och chattar ;)
 Nu kommer lite bilder på mig och rebecka och hanna :)





SNART FÖRSVINNER DET VITA FRÅN REBECKAS BEN <333

hanna har målat om i sitt rum :) fint va ? kommentera :)

Två havblå väggar och två äggvita typ

jag med rebeckas löshår...
MAMMA, bara så du vet så kommer jag köpa löshår :D

Hanna,Jag och rebecka <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0