Beck klockan 21.30

hejsan, har inte skrivit på länge men nu är det dags igen :)
I förrgår när frida åkte hem sov jag hos rebecka i tält med hanna :) det va jätteskojjigt.
Nästa morgon vakna jag vid halv tio typ och kände hur det värkte i halsen, det gjorde ont när jag svalde,hosta,nös, allt  typ och sen prata jag lite med rebecka , sen väckte vi hanna och gick upp och åt frukost, sen satt vi vid datan, sen gick vi in på rebeckas rum och höll på lite.
Sen packa vi ihop alla våra saker och tältet och sen skulle jag hem. Hanna lämna vi på väg till Mac Donalts, vi alla fyra åt +meny så vi fick fyra glas,gråa.
Min mobil har pajjat igen så vi ska lämna den på garanti och just nu har jag en sumpig toucht mobil utan kamera så jag kan inte ta några kort, tänkte ta med pappas kamera :) stora kamera.
Idag vaknade jag med ont i halsen och huvudvärk, men mamma ringde mig vid halv elva men jag sov till tolv, orka inte gå upp. När jag gick upp tog jag ett bad, men innan det ringde jag mamma och fråga vart febertermometern va och sen prova jag och jag hade ingen feber, sen kom hugo gråtande till mig och frågade om jag kunde hjälpa han, hans katt allis hade tagit in en levande fågel in i huset och han behövde hjälp  med att få ut den, jag fick ut den tillslut och den va oskadad så jag lämna den på marken och den flög iväg, sen tog jag ett bad, efter det kom hugo och hans kompis kemal hit och vi gick till pappa och spela sims, dom stanna i en halvtimme sen stack dom hem, då sov jag lite, sen vaknade jag vid halv två och jag satt mig vid datan hos pappa och spela lite sims, sen vid två kom pappa hem och vi pratde lite, sen spela jag till fem och då gick jag till mamma och hon fixade maten :) Chili cone carne, det va gott men starkt. Sen satt jag mig vid datan och sen vid åtta tog jag ett bad och tvättade håret, sen satt jag mig vid datan och chattade och massa :) Nu sitter jag här och skriver i bloggen och sitter vid msn och smsar med rebecka, ikväll halv tio är det beck och det ska jag kolla på, verkar spännande, nu ska jag torka och bortsa mitt hår,sen ska jag sätta mig vid datan igen :)

Kram / petterssons

den mobil som är sönder

Den mobil jag har nu, utan kamera

Den här mobilen vill jag ha, den röda helst men den svarta är oxå snygg ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag ska köpa röda så fuck off.

2009-06-26 @ 17:26:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0