dålig uppdatering

hejsan, jag vet att jag inte skrvit på länge, har inte orkat och varit massa upptagen. just nu är kusinen här :D och tittar på en jättesorlig film som jag alltid börjar gråta när jag ser den. P.S i love you. jättebra och jättesorlig. Frida har varit här i snart en vecka och åker vel hem nångång i helgen tror jag :) Och Rebecka ska opereras idag/imorgon. halv åtta ska hon vara på sjukhuset i eskilstuna. Lycka till :) Jag vet att jag inte skrivit på länge och jag är jättelessen för det, men ska försöka skärpa mig. ska titta klart på P.S i love you nu :)

Kram / Malin

Kommentarer
Postat av: amanda

hur gammal är din kusin då? :) svara i min blogg ;)

2009-06-18 @ 23:46:51
URL: http://amandanystroom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0