färgning igen, inte blont

hejsan, idag vakna jag jättesent :O tjugo i ett gick jag upp, sen satt jag vid datan och titta på tv. Jag har gjort en massa idag :D

*Städat mitt rum
*Damsugit mitt rum
*Duschat
*Tvättat hela kroppen
*Slappat
Mamma ska köpa hårfärg till mig idag :D inte blont utan mörkblont :D det blir ungefär brunt, och det blir säkert jättefint :D
Guuud vad jag längtar tills mamma kommer hem, och mobilen som jag ska köpa fanns inte i lager så pappa har beställt den så när den kommer ut ska pappa köpa den så har jag fått en ny mobil oxå :D
Vill sova med rebecka och hanna idag hos hanna, men det vart lite problem med det, Jag har nyss varit sjuk så det är kanske därför,
Sminka mig lite idag, det va länge sen man såg mig i smink, haha, men sen tog jag bort det. Mamma kommer hem snart och då ska vi färga håret på mig.
Mamma blir nog förvånad när hon ser mitt rum, haha
Och min älskling har varit borta i snart två veckor :(
Tänk om det hänt något :'( jag saknar han så fucking mutch <33

älskar dig t´

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0