imorgon gäller det rebecka <3

hejsan, imorse hade jag bråttom , men jag hann ändå. I skolan va det askallt och regningt och tråkit, efter skolan gick jag,rebecka och hanna som vanligt till hanna och där hade vi rätt så kul :) sen skulle jag hem och pappa hämta mig, sen åt jag och sen gick jag till mamma, där titta jag på tv ett långt tag sen satt jag mig vid datan och här sitter jag nu, Imorgon tar rebecka bort sitt gips <3<3<3<3<33, det ska bli skönt va rebecka ?

imorgon är inte rebecka i skolan, men vi ska träffa henne efter skolan och det ska bli kul och spännande att träffa henna utan gips :)

På fredag ska jag få gå hem halv ett  från skolan för då tar pontus studenten :D Grattis bror <3


OUTFIT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0