malin goes brunett

hejsan, nu har jag färgat mitt hår en gång och det vart lite misslyckat, sen färga jag igen och det vart skitbra :D:D vart skitnöjd !!!!!
Rebecka tycker jag passa skitbra i dessa fina brillor :D tackar bby :*
Hanna vet jag inte, men jag tror hon kommer tycka det blir snyggt :)
Mamma tyckte jag passa mer i detta mer än i blont, det vet jag inte vad jag tycker
Jag tycker jag passar i båda :)
Nu måste jag be frida fixa om min header eftersom att jag är brunett nu :D:D kan du dt frida ? (a)<3
aaahhh, vad jag längtar tills imorgon, ska vara med rebecka och hanna <3 vi måste ta lite bilder nu med mitt nya hår ;)


innan vi skulle skölja ur, trodde det skulle bli svart :O<3

Men resultatet blev detta !!!!! Brillorna som rebecka tyckte jag passa i <333

Kommentarer
Postat av: frida

ja, klart jag kan gumman :*

2009-07-02 @ 12:19:06
URL: http://feab.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0