Pontus student

hejsan, idag va nästan en vanlig dag, fick gå halv ett från skolan för att min bror tog studenten, när jag gått hem fixa jag dom kläder jag skulle ha och sen gick jag till pappa och där fixa vi lite innan vi åkte och då va klockan halv två, då åkte vi till strängnäs och där träffade jag pontus och sen sofia <3
Sen  sprang dom ut och det tog inte så lång tid innan vi hitta pontus, eller rättare sagt han hitta oss för vi såg han hela tiden ;)
sen skulle dom gå något jävla tåg till deras flak och där höll dom på ett tag, sen åkte dom i nån timme runt strängnäs.Jag och pappa väntade på pontus och jag tog lite bilder och filma lite. Sen åkte vi hem och där festa vi lite och åt. Tills klockan va nio då stack pontus till krogen, men vi andra stanna vi till elva, sen gick vi hem och nu är jag hemma och kollar på tv och sitter vid datan, nu ska jag sova, så. godnatt <3
/ Malin



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0