r&h

hejsan, imorse vaknade jag vid åtta, gick upp vid tio, borsta håret och ringde mamma, släppte in allis ich gosa med saga, satt på datan och börja chatta med frida :)
idad ska jag försöka vara med rebecka och hanna, vi kanska ska sova inatt :D hyra film och ha det mysigt.
Jag ska kanske (hoppas) köpa löshår av rebecka och spännen från internet, 192 för 12 spännen och så får jag se vad jag får för 150 kronor, hur mycket löshår menar jag då.
Tusse har på söndag varit borta i två veckor:(
vart är du älskling ?
hoppas det inte hänt någon olycka...
Sol,sol och sol. bara en massa sol hela tiden nu för tiden,
Ska bada och sola och ha det skönt med rebecka och hanna med mitt bruna hår ;)
Denna färg jag köpte sist vart jätte bra,
"MOOD scandinaviacare MELLANBRUN"
Den va bra och 4in1 färg.
om jag ska färga mer brunt ska jag nog ta den ;)
Nu måste jag fixa lite frukost ;)
Skriver mer sen,

Ses //malin

Kommentarer
Postat av: Hannele - Mamma till Kevin ♥

Svar:

Vad kul! :D



KRaam

H

2009-06-30 @ 14:40:33
URL: http://hanneler.blogg.se/
Postat av: SOFIE

Visa bild på det nya bruna håret! :D

2009-07-01 @ 20:21:27
URL: http://timedifference.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0