torsdag, bort med gipset <3

hejsan, idag hade jag riktigt bråttom.... men jag hann ju ändå till skolan ;)
I skolan va det långtråkit men lite kul, efter skolan gick jag och hanna till wik och där va rebecka med deras bil :) med hennes mamma förstårs... Så vi åkte till hanna och där bara prata vi sen skulle jag hem och min kusin hämtade mig, jag gick till pappa och åt och sen spela jag sims 2 i två timmar typ, sen gick jag tillbaka till mamma och satt mig vid datan. Imorgon tar min bror pontus studenten ;)
imorgon ska jag gå från skolan halv ett, det är under lunchen, så om jag vill kan jag ju gå tidigare ;)
Bilder kommer nu ;)

OUTFIT

REBECKA UTAN GIPS <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3


Nej, det är inte jag som ska ta studenten;) det ska jag göra om fem år xD
Det är bror som ska ta studenten.... <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0